Morsning korsning

Idag blev jag väckt kl 9. Sen satte jag igång och städade hela stugan, för idag kommer nån värderingsman som ska kolla på den. Det är inte ett lätt jobb att sköta en hel stuga helt själv. Förstår nästan vad jobbigt för vuxna när de måste hålla huset städat jämt. Bajstråkigt att diska också eftersom det inte finns någon diskmaskin här. Nej, ganska skönt ibland att bara ha ett litet rum att hålla ordning i som hos mamma. Fast om man bortser från städningen är en egen stuga riktigt gött!
Så nu har jag inget att göra nu när jag är klar. Booorde verkligen åka och skaffa mig en klänning att ha på viktors dop om en vecka... men orkar inte. Och klänning, det är och har nog alltid varit det svåraste som finns att köpa till mig. Finns ju inga snygga.. eller så är det jag som är kräsen. Men vafan, jag har alltid varit på något dop eller liknande, vad har man på sig? Jag har ju heller INGENTING hemma i garderoben som skulle kunna funka.. jo men en hoodtröja och jeans kanske isåfall?? I värsta fall får jag väl sno nåt at elin....


Kommentarer
Postat av: mamma

Om det är så enkelt med ett litet rum, varför är det sådan oordning då?! Skärpning Emelie!

2010-08-30 @ 11:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0