Svåra val..

Nu har jag då gått en hel vecka i Cybergymnasiet. Är 22 killar o 4 tjejer i min klass :o Skolan är vel helt ok och schemat är inget att klaga över, jävligt chill! Fast har börjat fundera om jag verkligen går rätt linje?? Och kan tyvärr inte säga att jag känner sån gemenskap med några i klassen. Det är typ mest spel o annat nördigt som gäller och jag fattar inte ett skit om vad de snackar om xD De andra är värsta gangsters och går ut o röker jämt o ständigt. O fyfan vad jag hatar att åka så långt till stan varje morgon!
Så nu funderar jag på att byta till naturprogrammet eller i värsta fall samhäll ifall jag inte kommer in, o nån annan skola typ i täby. Får se vart det finns plats!
Man ska ju ändå gå där i 3 år så man vill ju gärna trivas o så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0